Termeni și condiții
Termeni si conditii generale aplicabile, începând cu data 01.06.2023, tuturor Contractelor incheiate de catre ALCO PLAST EURO-GROUP S.R.L. cu toti beneficiarii produselor sale.
Prezentele termene si conditii fac parte integranta din contractele incheiate de catre ALCO PLAST EURO-GROUP S.R.L. (AlcoGroup) cu clientii sai, fiind pe deplin aplicabile raporturilor comerciale ce iau nastere intre
AlcoGroup si beneficiari, odata cu semnarea Contractului de vanzare produse.
Se subsumeaza astfel termenilor si conditiilor prevazute in Contractul cadru urmatoarele:
1. CONDITII GENERALE PRIVIND OBIECTUL CONTRACTULUI:
- Vanzarea, livrarea si montajul produselor se vor face integral, conform ofertei si masuratorilor care constituie intelegerea partilor cu privire la configuratia specifica a sistemelor utilizate si termenul de livrare/montaj, oferta care reprezintă anexa la In cazul in care, cumpărătorul nu doreste asigurarea montajului de către AlcoGroup, isi va asuma in totalitate cotele de executie efectuate si comunicate pentru comanda.
- Oferta de pret, care are la baza masuratorile finale si proiectul beneficiarului, semnata de beneficiar reprezinta comanda de executie a comenzii. Din momentul semnarii ofertei de pret de catre beneficiar, nu se mai accepta modificari ale configuratiei produselor, ale caracteristicilor tehnico-functionale, etc decat in situatii de exceptie si doar daca au fost confirmate de Executant ca fiind posibile. Produsele din sticla securizata si laminata vor fi livrate si/sau montate cu o stampila de securizare (logo-ul Executantului)
- In temeiul art 1755 Cod Civil, vanzarea bunurilor si serviciilor se face cu rezerva dreptului de proprietate in sensul că, prin semnarea acestui contract/acestei oferte, Beneficiarul are drept de folosinta a produselor, transferul dreptului de proprietate realizându-se numai dupa achitarea in totalitate a pretului prevăzut în contract.
2. CONDITII PRIVIND PRETUL CONTRACTULUI:
- La stabilirea pretului total se au in vedere absolut toate costurile necesare, inclusiv masuratorile finale (de executie) efectuate de catre un reprezentant autorizat al Executantului.
- Pretul mentionat in contract este pretul total şi ferm al bunurilor si serviciilor contractate si nu poate fi modificat pe toata durata de valabilitate a contractului , cu exceptia lucrarilor suplimentare solicitate de catre Beneficiar si acceptate de catre Executant, pentru care se intocmeste un act aditional in care este trecută noua valoare.
- Pretul transportului, montajului si cel al livrării este suportat de catre Executant si este inclus in pretul mentionat in In cazul in care, din vina cumpărătorului (exemplu sapa neturnata, goluri neasigurate, nivel nestabilit, etc) vor fi necesare mai multe deplasari pentru finalizarea lucrarii, va fi perceputa o taxa suplimentara de deplasare in cuantum de 100 lei/deplasarea pe raza teritoriala Bucuresti/Ilfov sau dupa caz 1 euro/km/deplasare in afara razei terioriale de mai sus.
- In cazul in care beneficiarul nu isi va indeplini obligatia de plata ce-i revine la termenul si in conditiile stipulate prin contract, vânzătorul este în drept să pretindă penalitati de 0,2% pentru fiecare zi de intarziere calculata la sumele efectiv datorate , dar nu mai mult decat valoarea
- Beneficiarul poate solicita rezilierea unilaterala a contractului si restituirea pretului cu conditia ca produsele sa nu fi fost deja executate sau trimise in executie de Executant. In urma rezilierii unilaterale, acesta este obligat la plata de daune in valoare de 10% din suma contractului.
3. CONDITII PRIVIND LIVRAREA SI MONTAJUL PRODUSELOR
- Marfurile livrate vor fi insotite de Procesul Verbal de Receptie a mărfii si Certificatul de Garantie, care completează prezentul
- Pentru indeplinirea obligatiilor sale, Executantul va beneficia de un termen de gratie suplimentar de 10 zile lucratoare peste termenul de finalizare mentionat in contract/oferta. In cazul in care, la expirarea termenului de gratie mai sus mentionat, Executantul inca intarzie livrarea marfurilor, cumpărătorul este în drept să pretindă penalitati de 0,2% pentru fiecare zi de intarziere din valoarea marfurilor nelivrate sau, dupa caz, din valoarea marfurilor pentru care nu a fost executata obligatia de montaj, dar nu mai mult de valoarea totala a contractului. Dovada neindeplinirii obligatiei vânzătorului se face cu lipsa Procesului Verbal de Receptie a mărfii.
- Beneficiarul se obliga sa asigure Executantului conditii de livrare si montaj (schele metalice,culoare libere,energie electrica,corpuri de iluminat, etc…) pentru marfurile ce fac obiectul prezentului contract, in caz contrar termenul contractului prelungindu-se in mod
- Beneficiarul este obligat ca in ziua finalizarii montajului, sa semneze procesul-verbal de receptie a lucrării, mentionand, daca exista, obiectiile Dupa data semnarii procesului-verbal de receptie, obiectiile care nu au fost mentionate in procesul-verbal de receptie nu vor fi luate in considerare de Executant. Astfel ca, beneficiarul lucrarii se obliga sa fie prezent la locul si in momentul montajului sau sa delege o persoana cu drept de receptie/semnatura pentru procesul verbal de predare al lucrarii. Beneficiarul se obliga sa semneze procesul verbal si sa mentioneze obiectiunile sale, daca va fi cazul si intelege si isi asuma faptul ca refuzul său de a semna procesul verbal poate duce la pierderea garantiilor. In cazul in care, beneficiarul va refuza semnarea procesului verbal si mentionarea unor eventuale obiectiuni daca acestea vor exista, acest lucru va fi consemnat de catre reprezentantul Executantului aflat la locul si in momentul livrarii. Lipsa semnaturii beneficiarului pe procesul verbal va fi suplinita de mentiunea de mai sus, impreuna cu semnaturile a minim 2 reprezentanti ai Executantului aflati la locul si in momentul livrarii si imagini fotografiate cu produsele si montajul efectuate.
- Lucrarile de finisare si curatenie necesare dupa efectuarea montajului (tencuire, zugravire, finisarea spumei de montaj, scoaterea din spatiu a resturilor de materiale, materiale vechi, etc) si nici cele de demontare ale tamplariei vechi nu cad in sarcina Executantului . Beneficiarul va demonta vechea tamplarie, pe cont propriu inaintea sosirii echipei de montaj AlcoGroup. La solicitarea beneficiarului, AlcoGroup poate asigura demontarea vechii tamplarii la un cost suplimentar ce va fi calculat dupa cum urmeaza:
- 5 % din valoarea totala a contractului pentru demontarea pe bucati;
- 10 % din valoarea totala a contractului pentru demontarea
4. CONDITII PRIVIND GARANTIA PRODUSELOR:
- La semnarea procesului verbal de receptie, Beneficiarul va primi Certificatul de Garantie pentru produsele achizitionate.
- Termenul de garantie curge din momentul semnarii de catre beneficiar a Procesului-Verbal de
- Procesul-Verbal de Receptie se intocmeste in doua exemplare, unul pentru Beneficiar si unul pentru
- In cazul existentei unor obiectiuni/observatii din partea beneficiarului, acestea vor fi luate in considerare de catre Executant doar in masura in care sunt mentionate in Procesul-verbal de receptie, cu exceptia viciilor ascunse care nu pot fi constatate cu prilejul receptiei. Condensul nu va fi considerat un viciu ascuns intrucat condensul pe ferestre e rezultatul umiditatii excesive din casa sau al unei mari diferente de temperatura intre interiorul si exteriorul casei. Factori care favorizează apariția condensului în interiorul incaperilor sunt: perioadele cu umiditate ridicată, atât în interiorul, cât și în exteriorul incaperii; spațiile unde se produce multă umiditate într-un timp scurt, precum baie sau bucătărie; temperaturi exterioare foarte scăzute; deținerea de multe plante de apartament în încăpere; folosirea in cadrul procesului de constructie sau renovare a locuinței, a unor materiale precum betonul, ipsosul sau gresia, care necesită cantități mari de apă; lipsa aerisirii încăperilor; încăperile neîncălzite, care generează scăderea temperaturii suprafeței din interiorul locuinței și a geamului termoizolant; perdelele groase din fața ferestrelor, care acționează ca o barieră termică ce împiedică curenții de aer cald din încăpere să încălzească suprafața geamului; Acoperirea pereților cu suprafețe nedifuzante, precum folie sau tapet, fapt ce duce la creșterea umidității în interiorul locuinței; pervazul amplasat deasupra caloriferului, care împiedică curenții de aer cald să încălzează geamul; Condensul se poate elimina/diminua printr-o buna aeririre a incaperii. Cumpărătorul acceptă faptul că, în functie de conditiile specifice ale fiecărei este posibilă apariția condensului fără a fi imputabil vânzătorului.
- In situatia in care se constata deficiente cauzate de modalitatea de executare a obligatiilor de catre Executant, acesta este obligat sa le remedieze , pe cheltuiala sa, in termen de maximum 10 zile lucrătoare de la care a fost notificat de existenta defectelor. Constatarea oricaror defecte ale produselor executate de Executant la momentul receptiei lucrarii sau anterior acesteia, nu confera dreptul beneficiarului de a intarzia efectuarea platii conform celor stabilite prin contract. Deasemenea, beneficiarul nu poate retine din pretul pe care il are de achitat, sume de bani reprezentand evaluarea defectelor, Executantul fiind obligat sa le remedieze pe cheltuiala sa exclusiva in termenul mai sus mentionat. In aceasta situatie, amanarea sau intarzierea platii de catre beneficiar, cu mai mult de 3 zile lucratoare, duce de asemenea la pierderea garantiei
- Procesul-verbal de receptie se semneaza in mod obligatoriu de catre Beneficiar sau de reprezentantul acestuia si de reprezentantul Executantului.
- Executantul este exonerat de obligatiile sale privind garantia daca defectiunile se produc din cauza nerespectarii de catre Beneficiar a normelor de utilizare sau a interventiilor neautorizate asupra Orice reclamatie nejustificata atrage suportarea cheltuielilor de interventie de catre client.
5. CLAUZE DE VALIDITATE şi CLAUZE PRIVIND INCETAREA CONTRACTULUI
- Rezilierea totala sau partiala a clauzelor contractului nu are niciun efect asupra obligatiilor deja scadente intre
- Prevederile alineatului precedent nu sunt de natura sa inlature raspunderea partii care, din vina sa, a determinat incetarea
- Partea care invoca o cauza de incetare a prevederilor prezentului contract o va notifica celeilalte parti, cu cel putin 3 zile inainte de data la care incetarea urmeaza sa-si produca efectele.
6. FORTA MAJORA
- Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen sau/si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este definita de
- Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de 5 zile calendaristice producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.
- Daca in termen de 3 zile de la producere, evenimentul respectiv nu inceteaza, partile au dreptul sa isi notifice incetarea de plin drept a prezentului contract si fara ca vreuna din ele sa pretinda daune-interese.
7. CONDITII PRIVIND NOTIFICARILE TRANSMISE DE PARTILE CONTRACTANTE
7.01 In cazul in care notificarea se face pe cale postala, ea va fi transmisa, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire (A.R.) si se considera primita de destinatar la data mentionata de oficiul postal primitor pe aceasta confirmare.
8. LITIGII
8.01 In cazul in care rezolvarea neintelegerilor nu este posibila pe cale amiabila, ele vor fi supuse spre solutionare instantelor judecatoresti competente material de la sediul Executantului.
9. CLAUZA SPECIALA
9.01. Intarzierea la plata cu mai mult de 5 zile fata de termenele prevazute in acest inscris, şi în cazul în care vânzătorul înţelege să nu pretindă penalităţile prevăzute la art. 2, contractul de vânzare se va desfiinţa de plin drept, fără somaţie sau punere în întârziere ori îndeplinirea unei alte formalităţi, părtile fiind repuse în
situaţia anterioara semnarii contractului în virtutea unui pact comisoriu potrivit dispoziţiilor art. 1553 Cod Civil si da drept EXECUTANTULUI sa-si recupereze direct produsele, fara interventia instantei judecatoresti, fiind indreptit de asemenea să retină cu titlu de daune interese-evaluare anticipată a prejudiciului creat toate sumele achitate de catre BENEFICIAR pana la desfiintarea contractului.
9.02 In temeiul celor de mai sus si al art 1755 Cod civil privind vanzarea cu rezerva dreptului de proprietate, cumpărătorul intelege şi acceptă în mod expres că vânzătorul are dreptul, fără obtinerea unui acord suplimentar si fara instiintare in prealabil, ca după expirarea unui termen de gratie de 5 zile lucrătoare de la data scadentă pentru indeplinirea obligatiilor financiare asumate de cumpărător, dacă aceste obligatii nu au fost indeplinite sa-si recupereze direct produsele de la locul de montaj fara interventia instantei judecatoresti sau organelor de executare.
10. CLAUZE FINALE
- Modificarea contractului se face numai printr-un act aditional incheiat intre partile
- Vânzătorul poate subcontracta furnizarea bunurilor sau serviciilor către o terţă persoană. Există subcontractare ori de câte ori produsul sau serviciul care face obiectul prezentului contract este în fapt furnizat, în tot sau în parte, de către un terţ cu care vânzătorul a subcontractat în acest
- .Chiar dacă subcontractează predarea bunurilor sau prestarea serviciilor, vânzătorul rămâne obligat personal faţă de cumpărător, păstrând dreptul de regres împotriva terţului subcontractant. Astfel, potrivit 1.770 Cod Civil, în cazul subcontractării, executarea contractului rămâne sub supravegherea vânzătorului şi acesta răspunde faţă de cumpărător pentru calitatea produselor şi a serviciilor furnizate de terţul subcontractant, având însă drept de regres împotriva acestuia.
- Beneficiarul intelege si isi asuma ca, fara a incalca in vreun fel orice clauza de confidentialitate stabilita intre parti, Executantul are dreptul de a folosi, exclusiv în scop de promovare a serviciilor si produselor sale, imagini foto sau video realizate in scopul indeplinirii obiectului contractului, prin prelucrarea acestora, includerea numelui beneficiarului ca si referinta in portofoliu de activitate si distribuirea acestora pe site-ul societatii si pe paginile site-urilor de socializare ale acesteia si/sau ale partenerilor sai comerciali (incluzand dar nelimitandu-se la facebook, instagram, twitter) exclusiv in scop de marketing, promovare si publicitate.
Prezentele conditiile generale de precizare a clauzelor contractuale completeaza contractul incheiat de ALCO PLAST EURO-GROUP SRL, facand parte integranta din acesta , condiţii care fac de care beneficiarul a luat la cunostinta de pe site-ul Executantului, www.alcogroup.ro, fiind de acord cu acestea şi asumânduşi- le în integralitatea lor. La cererea beneficiarului, aceste termene si conditii generale exemplificative pot fi puse la dispozitia acestuia la o adresa de e-mail indicata de catre acesta.